اندیشه های بیدار
نوشته شده توسط : زپو

 اندیشه های بیدار


راه و ابزار موفقیت ، یادگیری ، تامل و عمل است. کمک به موفقیت دیگران ، کمک به موفقیت خودمان است. آری موفقیت بزرگ ، تلاش و همت بزرگ می خواهد. موفقیت با عجله به دست نمی آید بلکه تلاشی صبورانه و مستمر نیاز دارد.

 اندیشه های بیدار- محمد نظری گندشمین

 

وقتی مسئولیت انجام کارهای یک فرد را برعهده میگیریم ، نه تنها او را از داشتن مسئولیت سلب می کنیم ، بلکه به طور غیرمستقیم او را به تنبلی ، ضعف در اعتماد به نفس و متکی بودن به دیگران سوق میدهیم. اعتماد به نفس یعنی اینکه من خودم می توانم کار خودم را انجام دهم و مسئولیت انجام و عواقب آن را بر عهده میگیرم.

برخی فرصت ها آمدنی هستند و برخی دیگر آفریدنی . برخی از فرصت ها کشف می شوند و برخی خلق . تجربه و تقلید نوع خاصی از اندیشه است. عزم و اراده قوی ، تنها نیروی عمل است.

افکار و اعمال وسواسی از ابزاری روانی به نام تکرار استفاده می کنند. به نظر میرسد تفکر وسواسی بیشتر جذب کننده افکار منفی است چون فرد وسواسی بیشتر برای افکار منفی وسوسه می شود. افکار و اعمال وسواسی از طریق تکرا ریشه عمیقی پیدا میکنند که به صورت اجبار درآمده و جزء اعمال روزانه می شوند. عادات بد را باید آرام آرام و مرحله به مرحله از بین برد.عادت ها بیشترین ماده اصلی زندگی ما را تشکیل می دهند و بدون آنها نمی توانیم عملکردی داشته باشیم.


خرید و دانلود  اندیشه های بیدار






:: برچسب‌ها: اندیشه , های ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: